...Motor jsem použil z OPEL Vectra V6 24 ventilů,obsah 2500ccm / výkon 175k s šestiválcovou dodávkou kroutícího momentu, klidně tam může být i 3000ccm z Omegy, neboť je téměř identický. Kapitola samotná je podvozek- všechny nosníky karosérie jsou zesíleny na dvojnásobné sily plechu. Podlaha je pronýtovaná s dalšími plechy. Několik příčných trubek zakotvených v bokách a uložených v neviditelných pohledech proti kroucení. Všechny výlisky a svařenců podvozkových skupin jsou zesílené a vyvařené do plných profilů (rozdíl pevnosti v ohybu a krutu mezi otevřeným a uzavřeným profilem nosníku je řádový!) Tlumiče nové a ještě budou nové pružiny zadní nápravy, pro naložení dalších osob navíc, vzhledem k těžšímu agragátu. Dále nová pouzdra do ramen.
Brzdy -jsou naší výroby, vpředu chlazené kotouče upravené původní odlitky Opel, zadní kotoučové s ruční hydraulickou brzdou.
Karosérie-naintegrované plasty a lamino-nárazníky alá Ford Cosworth. Sedačky elektrické umožňující 6 druhů posuvů s bederni opěrkou a středový panel a opěrkou lokte (s úložným prostorem), která zakrývá hydrauliku ruční brzdy.
Motor má plnou elektroniku vstřiku.a zapalování a regulací Lambda s možností napojení diagnostických systémů. Výfuky jsou dva nezávislé, pro každou řadu válců.
Rychlost vozu je doporučená, na našich nerovných vozovkách do 210km/h. Pro samotný motor by nebyl problém 240km i v dálničním kopci. Motor poslušně naskočí v jakém koliv počasí na krátkém otočení klíčku.
...
Také jeho akcelerační schopnosti-už jeho sílu okusili někteří dravci našich silnic-neměli šanci se přiblížit!
[Rapid V6]
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára