utorok 30. novembra 2004

Vážený pán Novák

Tak mi prišiel list (normálny hmatateľný papier, asi nejaký robot v majkrosofte zistil že nereagujem na ich maily) od pána Jiřího Buriana, toho času Developer Group Product Manager, Microsoft Česko a Slovensko.
List bol v obálke s okienkom, takže adresa je priamo natlačená na liste. Je to smerované na firmu kde pracujem, pod tým je moje meno, ulica, psč mesto, všetko ako má byť.
Na tom istom liste je aj oslovenie:
Vážený pán Novák,
bla bla bla.

Čo si mám myslieť o firme ktorá nevie používať mail merge? Čo si mám myslieť o firme ktorá cca 5cm od miesta kde napíše moje meno vytlačí "Vážený pán Novák"? Čo si mám myslieť o firme ktorá nekontroluje svoje výstupy? Čo si mám myslieť o firme ktorá deklaruje že jej naozaj záleží na kvalite ich software, ale pustí do sveta takýto produkt?

Žiadne komentáre: