piatok 13. októbra 2006

Trayconizer

V práci mám stále spusteného mailového klienta. Na lište v zozname spustených programov mi ale zavadzia, tak používam Trayconizer na jeho schovanie do Trayu. Niektoré softy sa vedia do trayu schovať samé, niektorým stačí nainštalovať plugin ale väčšina tray ešte neobjavila.
Existuje vaľa programov, ktoré dokážu ostatné zaostalé programy presvedčiť že sa majú schovať do trayu, Trayconizer je ale trošku iný.
Trayovanie sa spúšťa pre každý program samostatne a je namapované na štandardnú minimalizačnú funkciu aplikácie (cez minimalizačné tlačítko, na funkciu Minimize v systémovom menu aplikácie alebo po kliknutí na aplikáciu v lište spustených úloh). Napr. pre putty mám spravený shortcut s nasledovným príkazom:
"C:\Program Files\Trayconizer.exe" "C:\Program Files\putty.exe"
Treba tiež spomenúť že pre niektoré programy (napr. command prompt cmd.exe) sa mi trayovanie nepodarilo zapnúť, ale pre programy kde to ide to ide dokonale.

[Trayconizer]

1 komentár:

Andrej povedal(a)...

WatchCat som po troche hľadania nakoniec vygooglil. Je to maličký zip a neinštaluje sa, len sa spustí.
Asi mám ale po obede všetku krv mimo hlavy, lebo nejako neviem zistiť ako sa odtrayuje aplikácia. Dokázal som len zmiznúť aplikáciu, ale už som ju nevedel dostať naspäť.