streda 11. októbra 2006

Any sufficiently advanced technology...

Trošku som sa začítal do Clarkovho životopisu (ktorý je mimoriadne zaujímavý a pestrý) a jeho citátov a opäť som zistil že Clarke je génius. Jeho
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
mám už asi 15 rokov na dverách izby a Clarke sa spolu s Holdstockom (Mythago Wood), Crichtonom (Andromeda Strain), Kulhánkom, Cherryh (Faded Sun, Downbelow Station - Pell), Aldissom (Nonstop) a samozrejme Cardom (Ender 2!), Eganom (poviedka Into Darkness zo zbierky Axiomatic ma vždy dostane), Neffom, Simakom (City), Gerroldom (Chtorr) a mnohými ďalšími zostáva mojim obľúbeným autorom.

A nie som sám, parafrázy na tento citát použil napr. Terry Pratchett (aj keď ho Pratchettovsky otočil na "Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology.") alebo autori predlohy k Supermanovi a Star Trek: The Next Generation

Žiadne komentáre: