streda 22. júna 2005

PayPal nás už neignoruje

Pred časom som potreboval zaplatiť niečo (ok, upgrade pamäte a VGA adaptér pre jeden z mojich staručkých PowerBookov) na ebay, tak som sa pokúsil založiť si konto na PayPal ale zoznam podporovanaých štátov ma trochu sklamal. Trochu dosť. Teda vlastne dosť. Najbližšie k nám bolo Rakúsko, ale odmietli akceptovať moju MasterCard nakoľko bola vydaná mimo Rakúska (samozrejme je to plnohodnotný MasterCard vydaný Tatra bankou a úspešne používaný kade tade po európe). Tak som musel platbu spraviť cez Western Union BidPay, čo je v podstate platba ktorá sa na vašej strane ukáže ako platba za tovar (takže je bez poplatkov) a na strane klienta príde poštou (doporučene) šek. Bezproblémové, výrazne lacnejšie aj keď trošku viac pracné ako bank-bank transfer.
PayPal sa teraz konečne rozhodol akceptovať aj Slovensko takže sa dá platiť za soft, aukcie a služby priamo. Žeby reakcia na plány Google zaviesť svoj platobný systém (2|3|4)? (Expanding into online payments might make Google less dependent on advertising, which accounted for nearly all of its first-quarter revenue of $1.26 billion. The merchants who run auctions on eBay are major buyers of Google's ads, which appear alongside search results...)

[PayPal - návod k registraci a založení účtu]

Žiadne komentáre: