streda 7. septembra 2005

NAY

Predvčerom a včera som bol kupovať holiaci strojček (darček pre brata) a musím pochváliť ochotu ľudkov v NAY Danubia, BA. Na NAY shope som si v pondelok našiel príslušný kus a keďže to bol asi posledný kus v Bratislave tak som napísal mail do predajne či sa to dá odložiť.
Odpoveď ale do môjho odchodu z práce neprišla tak som išiel len tak. Vybratý typ už ale nemali. Predavač mi síce ukazoval parametrami podobný kus od Panasonicu ale s Braunom mám dlhoročné pozitívne skúsenosti tak som radšej zostal pri overenej značke a zobral podobný ako som chcel pôvodne, len s iným designom a bez taštičky na prenos.
Včera ráno som našiel odpoveď na mail s tým že mi ten môj pôvodne požadovaný kúsok odložili na informáciách - preto sme ho v predajni nenašli.
Nabehol (ok, odviezol som sa) do NAY ešte raz, bez problémov mi strojček vymenili a s doplatkom aj vydali nový.

Žiadne komentáre: