pondelok 28. augusta 2006

Pod lampou - Zvukový archív

Pred časom začala STV zverejňovať zvukové záznamy svojej najlepšej relácie. Medzi ďallšie pozitívum patrí že zvolili formát mp3. Potešilo ma to dokonca až tak že som si pustil záznam z medzivolebnej diskusie (po skončení českých a pred začatím slovenských volieb). Záznam je kúskovaný podľa toho koľko je v relácii klipov - na ich vysielanie asi STV nemá licenciu. Stiahol som teda skusmo prvú časť, hodil do playlistu a cca po hodine počúvania zabudol že tam je len prvá časť. Záznam končil slovami štefana Hríba "tak, a dáme si klip" a skutočne nasledoval klip - intro záznamu koncertu Depeche Mode in Bratislava 2006/06/11. Celkom ma to prekvapilo a trvalo mi asi 20 sekúnd, kým som si dal dokopy, že WinAmp prišiel na koniec playlistu a keďže mám zapnutý repeat, pustil znova tento skvelý koncert.
;o)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

dik, usetrene hladanie a konecne to budem pocuvat aj ja, lebo vecer na to nemam nervy. pripadne skoro zaspavam :-)