pondelok 11. apríla 2005

Zdvihnutie prístupov na blog

Čo takto nárast o 600%? Postup je jednoduchý:

  1. Umiestnite si na stránku nejaký obrázok s novým nápadom. Ja som našiel peknú vecičku - transparent desktop.

  2. Zaregistrijte si blog do googlača.

  3. Pozerajte si štatistiky prístupov.
Bol som prekvapený koľko ľudí si kliklo na obrázok v googlovskom hľadači obrázkov.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Takže nie som sám. Predpokladám, že máš na mysli toplist štatistiky, že? Ja som mal na webe už dosť dávno obrázok MS GOOGLE, resp. len odkaz na ten obrázok (http://blog.itstudio.info/pict/msgoogle2.jpg) a toplist ako keby sa zbláznil. Z dnešných 110 návštev je drvivá väčšina z google image vyhľadávania. NAJ štatistiky tieto prístupy aspoň nezaraďujú do počtu návštev :-).

Andrej povedal(a)...

Áno, je to štatistika na TopListe. Ale keď som si pozrel linku tak skutočne išla na tú image preview stránku ktorá zobrazí hore zmenšený obrázok a dole stránku kde je odkaz na príslušný obrázok, takže podľa mňa to boli korektné zobrazenia stránky.

Potom som si myslel že sa zbláznil Google, ale ani to sa mi nezdá. Skôr som mal dojem že ľudkovia hľadali názov súboru toho obrázku a ten skutočne bol na mojej stránke.