štvrtok 22. apríla 2004

gmail

Ako aktívnemu bloggerovi mi Gúglač ponúkol gmail konto. 1GB disk space na maily. Príjemné zakončenie dňa.
Mám veľmi srandovný login - andrej. Pripomína mi to scénu z The Beach kde sa na konci Richard logoval na nejaký webmail (tuším yahoo alebo niečo podobné veľké) a mal tam tiež login krstné meno. Vtedy sa mi to zdalo nepravdepodobné, ale ako hovoria zakladatelia pyramídových hier - kto skôr príde, vyhráva.

Na blogger.com som prišiel dnes vlastne len náhodou - pridával som nejaké posty a zjavne sa chybne vygenerovala stránka, tak som ju išiel opraviť. Po nalogovaní som hneď klikol na edit blog, a až potom som si uvedomil že nad linkou bola reklama na gmail. Takže rýchlo back a zaregistrovať sa!

Username andrej ešte nebolo obsadené - už je.

:o)

Žiadne komentáre: