streda 13. júna 2007

Nový VDownloader

Pred časom mi prestal fungovať VDownloader (soft na sťahovanie videa z YouTube a kovertovanie z flashového video formátu flv do avi). Nainštaloval som si teda do sekundárneho browseru flash, v primárnom ho zakázal a fičalo sa ďalej.


Včera som ale potreboval stiahnuť nejaký dokument BBC o 2. svetovej vojne a VDownloader by sa mi zišiel, tak som trochu zapátral a objavil som novú verziu VDownloadera s pomerne rozsiahlym upgrade podporovaných video serverov, s vyhľadávaním. Dorobili aj parental lock, ktorý však ako non-parent zatiaľ nevyužijem.
Dá sa v ňom prepínať použitý kodek a oproti mojej starej verzii 0.3 pridali aj rôzme pre mňa exotické formáty ako PSP video alebo IPOD video a pribudli aj VideoCD a VideoDVD formáty.
Príjemný upgrade.

[VDownloader | K-Meleon | AdBlock Plus | BBC - The Shame of Slovakia]

Žiadne komentáre: