piatok 19. mája 2006

Google - Bookmarks

Vcelku pekný online manažér bookmarkov zavesený na Google konto. Niečo také som dlho hľadal, pretože v práci často niečo zaujímavé nájdem a nemám čas to čítať a doma zase nesedím za compom nonstop takže zriedka niečo nájdem, ale občas mám čas niečo čítať.
Google Bookmarks sa mi zdajú vhodné na riešenie tohoto problému. Majú implementované labels (ako Gmail správy) a dajú sa triediť (aj) podľa času pridania.

Update: do firefoxu majú spravený bookmarklet ktorý otvorí okno kde sa zadajú informácie (názov, label, popis) k aktuálnej bookmarkovanej stránke.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

chcelo by to integraciu s ffoxom. inac to nema zmysel. chcel by som synchronizovane bukmarky medzi work a home

Andrej povedal(a)...

Na takéto synchronizovanie bola kedysi služba na Netscape serveri, neviem ale ako je to teraz.
Možno by sa dal použiť Bookmark Synchronizer Extension ale neskúšal som to.

Anonymný povedal(a)...

http://www.menjatallarins.com/extensions/

bookmarks button do ffoxu :-)

Anonymný povedal(a)...

Zajimavy nastroj...

Anonymný povedal(a)...

uz som si naimportoval firefoxove bukmarky do gugl bukmarks:

http://use.lifeslip.com/yourweb/

Dole je Step 1, tym treba zacat. Dost zlozite, ale funkcne.

Prusvuh je, ze to nezachovava strukturu bukmarkov, tak si kazdy bukmark musite olabelovat znova a rucne, co zaberie znacny cas.

Dalej gugl nepodporuje adresarovu strukturu, ale len labels. To znamena, ze ked ste mali bukmark pod

Osobne / News / Noviny /

bude v gugl bukmarks pod 3 labelmi a takisto sa bude v extension

http://www.menjatallarins.com/extensions/

zobrazovat 3 krat (pod 3 labelmi).

Ale da sa s tym zit a ja si zacinam zvykat :-)