štvrtok 6. apríla 2006

Dom Pec

Kedysi minulý rok som na ČT2 videl v Noci s Andělem (po štvrtkovej Hríbovej podlampovej lahôdke druhá a posledná televízna talkshow na úrovni) Andreja Šebana a vtedy pre mňa neznámeho Antona Kubasáka hrať zaujímavú hudbu. Niečo také som ešte nepočul, nádherná hudba čiastočne založená na ľudových motívoch, doplnená zvukomalebným textom, proste zážitok. Andrej rozprával aj niečo o pozadí vzniku albumu, o svojom pohľade na (hudobný) svet atď.
Prednedávnom som tento album získal. A musím povedať že niektoré veci sú skutočne výborné. Zvukomalebná Dom Pec ma vždy dostane, jemná SlovSongs s ľudovými motívmi, príjemne ambientný End, humorná JazzKlab a jemne filozoficko anarchistická TO sú ozdobami tohoto albumu. Po vyhodení niektorých extrémnych vecí (TotalBrutal) veľmi príjemný album.

[SpaceBoys]

Žiadne komentáre: