utorok 26. júla 2005

Zpověď finalistu Google Code Jam 2004

Zaujímavý rozhovor s Tomášom Dzetkuličom (študent MFF UK):
...
Jak se ti líbilo v Googleplexu? Asi jsi jeden z mála Slováků, kteří se do Googleplexu vůbec dostali. Nebo víš o někom z ČR nebo SR, kdo se letos chtěl taky podívat do finále, ale nepovedlo se mu to?
Ve finále jsem byl jediný z ČR a SR. Nevím o nikom, kdo by tam byl minulý rok. Googleplex vypadá fakt super (nechci to moc rozebírat, protože jsem podepisoval papír o mlčenlivosti a nesmím nikomu říct, co jsem tam viděl :-) ) Je to nejpříjemnější pracovní prostředí, jaké jsem kdy viděl. Je tam plno věcí určených na to, aby se zaměstnanci mohli odreagovat během práce (masážní křesla, ... dokonce je tam masérka), knihovna, atd. atd. Je to udělané tak, aby zaměstnanci nemuseli opustit práci - všechno mají po ruce - dokonce je tam i prádelna. :-)

Jinak je v USA blbé to, že je tam všechno hrozně daleko. Když jsme šli do restaurace, tak chlapík tvrdil, že je to blízko a šli jsme tam půl hodiny. Všechno je od sebe strašně daleko. Proto mají všude 4 proudové dálnice a všude se jenom vozí. :-) V Googlu mají naopak všechno po ruce, vše si jednoduše zařídí a můžou pracovat.

Už jsem slyšel o výborném areálu, kde mají možnost zaměstnanci odpočívat, relaxovat. Místo sedaček tam mají balóny v barvách Google a všechno je tam výborné. Co nejvíc zaujalo tebe?

Ty balóny tam doopravdy jsou :-) Mě zaujaly klavíry a to, že tam má každý 2 pořádně velké LCDéčka. Když člověk potřebuje hardware, tak přijde za chlapíkem, který to má na starost a ten ti dá, co potřebuješ.

Na porovnanie - v práci mám svoju optickú myš, ten guličkový shit z roku 7 od HP sa fakt nedal používať...

[Zpověď finalistu Google Code Jam 2004]

Žiadne komentáre: