Obšťastnila náš Středočeská plynárenská dopisem. Pokud právě teď nakupujeme otop na zimu, mohli bychom prý zvážit využití plynu jako energie k vytápění, vaření a ohřevu užitkové vody. Že se nám to bohatě vyplatí a kompletní plynofikaci naší nemovitostí nám zajistí na klíč. No, zajímalo by mě, jestli ten krásný propagační dopis s 3D brožurou a posouvacím obrázkem dostalo všech 80 rodin v našem odnepaměti plynofikovaném věžáku...
...
...
...
Dopis od plynárny jsme dostali u nás v ulici všichni. Plynofikace této ulice proběhla před 15 lety a uhlím tam netopí nikdo. Na naši adresu navíc přišel tento dopis na jméno dědečka, který již dobrých dvacet let pobývá v urně. Nechápu, proč si plynárna není schopna před odesláním podobného dopisu ověřit, jestli dotyčná domácnost používá či nepoužívá plyn a jestli náhodou nepíšou lidem, kteří se narodili v roce 1880.
Nyní jim tedy sepisuju dopis o tom, že dědeček již plynové vytápění nepotřebuje, neboť spálen je dostatečně a za posledních dvacet let si na zimu nikdy nestěžoval. Také chci zdůraznit, že dědeček v tom hrobě není uložen sám, takže by měla plynárna ještě oslovit Šenkýřovy a Hrabákovy, kteří ten hrob sdílejí s ním. Dědeček je v tomto hrobě menšinou, takže o případné plynofikaci hrobu by museli rozhodnout i ostatní obyvatelé.
Myslím, že dědeček nebude mít radost ani z jedné z 1500 velkých osušek, které plynárenská společnost nabízí těm, kteří zareagují nejrychleji. Z krematoria nám byl dědeček vrácen velmi osušený.
Plynárenská společnost ve svém dopise nabízí dědečkovi "více pohodlí a komfortu". Nejsem odborníkem na posmrtný život, ale domnívám se, že zavedení plynu do urny by dědečkovi více pohodlí a komfortu nezpůsobilo. Naopak, pěkně by nám to dědečka rozvířilo!
Myslím, že tento marketingový tah se Středočeské plynárenské VELMI nepovedl...
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára