Dynamicky se rozbíhající "mobilizace" přinesla zmrdům nové perspektivy. Opět je to tak, že v mobilech se spousta lidí nevyzná. Zmrdi je ale rádi poučují poloanglickými výrazy a dělají z nich úplné kretény. Hází po běžném spotřebiteli spousty termínů a ten pak nakonec odchází z obchodu s telefony s nějakým krámem, kterými na západ od nás podkládají kratší nohu u stolu, a smlouvou s telekomunikační společností na dva roky. Zde platí úplně to samé, co v IT oblasti : nejste povinen se v tom vyznat. Ruku na srdce : viděli jste někdy v obchodu s mobily prodávat staršího člověka? Ne. Je to tam samej mladej zmrd. Mobilní operátoři se nepochybně nacházejí ve stádiu ovládnutí zmrdy stupně tři, tzn. zmrdi zaměstnávají další zmrdy a okupují celé firmy. Produktem zmrdů jsou také imbecilní reklamy na mobilní telefony, které jsou hyperaktivností a jásavostí deprimují většinu populace ještě více než reklamy na vložky. Zdá se, že mobilní operátoři už ani nepředpokládají, že by jejich produkty nakupoval někdo jiný, než zase zmrdi, a chovají se podle toho. Pro mne je jakýkoli styk s mým mobilním operátorem nanejvýš protivný a raději bych si nechal vyšetřovat oční pozadí, než bych šel do příslušného obchodu...
Celá D-FENSova zmrdológia je veľmi podarené dielo.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára