štvrtok 22. januára 2004

SK-NIC

Prave sa mi podarilo naviazat kontakt s nasim milym slovenskym registratorom zvanym SK-NIC a dokonca sa mi podarilo nalogovat svoju virtualnu malickost do toho ich supa-dupa-wanabe systemu.
Cicuska na druhej strane telefonu bola mila a celkom kompetentna, takze mi aj resetla zablokovane heslo ktore som tam pisal niekedy v oktobri 2003 a preto som ho samozrejme zabudol, aj mi poradila ako mam stotoznit (to je slovo, ze?) svoje domeny s nezadanim ICO s mojou existenciou v ich systeme.
Takze mam konecne premigrovanu svoju domenu do noveho systemu a takisto mozem premigrovat aj ostatne svoje alebo spriatelene hostovane domeny.
Este sa pohravam s myslienkou zmenit si e-mail adresu, celkom sa mi paci ze teraz dostavam cca 2-3 spamy na moju firemnu adresu a ziadny spam na neesixtujuce domeny. Uvidime aky bude narast spammu, ale dufam ze spammeri vyraduju zo zoznamov domeny ktore im 3 mesiace hlasia "Jack's dead, baby, Jack's dead...".

Žiadne komentáre: