piatok 8. augusta 2003

dovolenkove obdobie

Vo firme mame dovolenkove obdobie, takze je tu klud. Mam obrovsky kancel len pre seba. :o)
stale hladam vhodny tool na spravovanie svojho blogu. Potrebujem nieco jednoduche, najlepsie native aplikacie pre windoze (webovy editor bloggeru nie je zly, ale proste to nie je ono) a musi to bez problemov komunikovat s bloggerom. Martin bezi na movabletype, ale blog spravuje cez w.bloggar. Skusim, uvidim...
Blogger ma api, videl som niekde aj php classy pre pracu s tymto api, mozno si nieco napisem sam v phpcku.
update: wblogger nevie poriadne spravit publish clanku ak nebol clanok zmeny. Omylom som stlacil ctrl+t (new tab v mozille) a nejako chaoticky sa vypublishoval clanok ktory bol ulozeny ale nebol publishnuty. skusim to este vyskumat a ak je to bug, napisem autorovi.
update 2: nevie to spravit publish aj zmeneneho clanku, tento update som poslal cez post & publish a nic sa nezmenilo. Musel som ist do webeditoru v bloggeri a dat "republish last".

Žiadne komentáre: