sobota 7. júna 2003

nov� soft

Pre Mozillu je nov� gesture plugin. V menu sa vraj daj� editova� gestures.

Stiahol som blog plugin do Mozilly, nain�talovan�, len sa mi nechce re�tartova� Mozilla s mno�stvom otvoren�ch tabov.

V�era som nain�taloval a po chv�li aj zmazal MovableType blog software. Je to perl-based soft na komplexn� spr�vu blogov, nevyzer� to zle ale zatia� mi sta�� blogger.

Po dlhom �ase som sa pozrel na moju kedysi ob��ben� str�nku PHP Builder. Design sa nezmenil od roku 1999 ke� som sa e�te �ivil programovan�m v PHP, ale �l�nky prib�daj�. U� sa te��m na nov� PHP 5.0. Je prebrat�ch ve�a vac� z javy a c++ (interface, abstract class, exceptions, namespaces), vyzer� to celkom dobre.

update: blog plugin do Mozilly mi nejako nechce fungova�, mo�no to bude vysok�m stup�om paranoidnosti n�ho firewallu.

Žiadne komentáre: